top of page

Selleri beslutninge

Hvad er så de her selleri beslutninger?

  1. Jo - forestil dig at du er til et business event og at en dygtig iværksætter kommer og siger til dig, at du skal bruge cookies i din virksomhed, fordi hos hende fungerer det bare super godt.
     

  2. En anden dygtig business ejer, som du måske følger på de sociale medier, siger at du burde bruge m&m's, det har forøget deres omsætning med det dobbelte.
     

  3. En tredje iværksætter anbefaler at du bruger rismælk.
     

  4. Og den fjerde og sidste selvstændige anbefaler dig at bruge selleri, fordi det har givet hende super gode resultater og det fungerer bare.

 

 

Efter alle de gode anbefalinger tager du næste dag ud og shopper - her kommer du cookies, m&m's, rismælk og selleri i kurven. Du kan ikke vente med at komme i gang med at afprøve det, for det lød jo næsten for godt til at være sandt fra de andre selvstændige.

Når du kommer hen til kassen stopper du op og kigger ned i kurven - der ligger en masse forskelligt, noget som peger i hver sin retning og endda noget du ikke selv før har troet på - men det må jo virke, fordi det gjorde det for de andre.

Andre kunder i køen kigger også ned i din kurv, og de bliver forvirret og forstår ikke hvad du tror på, hvor du vil hen og hvad de kan bruge dig til.

 

Derimod, hvis jeg fortæller dig at du tror på at spise sundt og have en sund livsstil. Og jeg så beder dig om at gå ind og shoppe påny - hvad ville du denne gang tage i kurven?

Du vælger selvfølgelig rismælk og selleri - og denne gang når du kommer hen til kassen og kigger ned i kurven, så kan du med stolthed se hvor du vil hen. Du har kun tilføjet det som du selv tror på, det som giver mening for lige netop DIN virksomhed. Og det bedste af det hele er, at kunderne i køen også kan se hvad du tror på. De kan se at du tror på en sund livsstil, og det samme gør de. Bum - i tror på det samme, kunden kan pludselig se hvad du kan og det resulterer i at hun begynder at kigge din vej og bede om din hjælp.


Det kan godt være at alle de 4 forskellige ting fungerede for vores business venner, men det betyder ikke at det vil give mening i din business.

Du skal træffe beslutninger ud fra hvad DU tror på og hvad der vil give mening for DIN business. På den måde kommer du straks tættere på dine mål og drømme for hvad du gerne vil opnå med din virksomhed.

 

Hvis du gerne vil have selleri beslutninger helt integreret i måden du tænker på og driver din business, så er det bl.a. en del af BOOSTER forløbet som starter her d. 22. august.

>>Snup en plads til kun 299,- eks. moms<<

Subscribe to be the first to know when we go live.

Thanks for submitting!
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
bottom of page